7. 4. 2014

referencie - alebo prečo fotím




Okrem toho, že fotenie je mojou vášňou, radosť z neho znásobia Vaše milé slová - ďakujem.

referencie na fb stránke: https://www.facebook.com/pages/Fotoateli%C3%A9r-Rodfo/123439854393845?filter=2

referencie na stránke hľadám fotografa: https://www.hladamfotografa.sk/annajakubikova

Zviedla nas dohromady úplná náhoda, ale rozhodne neľutujeme. Svadbička dopadla na výbornu aj vďaka tejto úžasnej osobe. Fakt klobuk dole - zatiaľ tých pár fotiek čo máme sú neskutočne krásne a dúfam, že to nebolo naše posledné fotenie. Tu sa nebojím povedať, že to je pani FOTOGRAFKA. V dnešnej dobe je strašne veľa ľudí, ktorí majú doma dobré a drahé foťáky a tvrdia, že sú profesionáli, ale málokto robí túto prácu s nadšením a dáva do toho kus seba, ako pani Anička. Ďakujeme, že ste s nami boli v náš veľký deň


Perfektny pristup,mila pani ktora vam vyhovie vo vsetkom,ma vela trpezlivosti.....super spolupraca,mozem len a len odporucat,velka spokojnost!!

Katarína Tóthová pre Anna Jakubíková
10 jún ·
Anka práve som prezerala fotky detí,ktoré si robila v škole ...sú prenádherné ...deti uvoľnené...krásne momenty z prírody ...bude to krásna spomienka ...ďakujem 🙂

Olinka Kozovská Jheeej 😊 to sme my ☺️ fotky su ozaj krásne 




Janka Zajkova Parada,tesime sa na dalsie foto,dakujeme



Lucia Krakovská Waaaw! Nádhernà práca👍 krásne fotky. Klobúk dole



Andrea Grácová
01-11-2015 18:19
Andrea Grácová


Dobrý večer, trvalo mi to síce trošku dlhšie, ale konečne som si poriadne popozerala fotky. Ešte kopec ma očarilo...Myslím, že v budúcnosti určite využijeme vaše služby a aj vás budeme odporúčať!!! Chcela som sa ešte opýtať, koľko je cena foto - klasická 10x15 - ak ešte chcem dať vyvolať foto. Ďakujeme veľmi pekne ešte raz!!!


uznakova Krásne fotečky, šikovná fotografka 


ácová ja mám zimomriavky....sú ešte krajšie ako som čakala (rodičia ich videli a sú z nich pafff :)) Zatiaľ sa mi všetky veľmi páčia - aj Miškovi samozrejme!!


ocká Wowkrasne ...netreba nič upraviť.som to určite ja...?ste velmi šikovná,veľmi pekne ďakujem 
  • Ľubica Chovancová
    Ľubica Ch


    Ahoj Hani. Včera mi L. doniesol fotečky. Ešte raz ti chcem poďakovať za krásne fotky a aj za doručenie v peknej taštičke. Oceňujem aj vizitky a formát fotiek v matnom prevedení. Naozaj sú krásne a som rada, že sú čierno-biele. Pôsobia viac netradične, sú výraznejšie a viac zaujímavejšie pre dnešnú dobu. Takže ďakujeme a tešíme sa nabudúce. Ozveme sa.
  • PS: Odporúčam ťa aj ďalej-už sa ma pýtali niektoré baby








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára